lördag, december 25, 2010

juldagen.


Slänger upp en bild från Sanna och Chrilles julfest, för lite julkänsla på bloggen ;)

GOD JUL!
Wihoo, juljuljul! Hade en jättemysig julafton hos papi igår :) Vi åt jättegott, fina paket och så åkte vi och tände ett ljus för farfar. Det var första gången jag va på minneslunden vid en högtid, och det kan jag säga, vilken syn. Jättefint verkligen. Kändes jobbigt och fridfullt på samma gång.
Liam var en liten tomtenisse hela kvällen, världens sötaste tomtenisse :) Och inte blev han rädd heller när tomten kom med paket. Det finns inget bättre än att se småbarn på julafton. Även fast Liam bara är ett år så såg man "magin" i ögonen ändå, han tyckte det var jättemysigt :)

Ligger i sängen och kollar på "Kalle och chokladfabriken", skönt att bara dra sig när man kan. Idag ska jag till morfar och Eva på "julafton". Blir nog en del mat och klappar där med skulle jag tro. Julen är inte så tokig ändå. Måste hoppa in i duschen nu, och ta fram nått att ha på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar