torsdag, september 02, 2010

i want your love.





Hallå bloggen!

Sitter här hemma och försöker ta igen mig efter dagen, helt slut :) Jätteskön känsla när man kommer hem helt utpumpad efter jobbet, då känns det att man har gjort nytta :)

Det här inlägget kommer kanske låta ytligt och ifall det gör det har jag misslyckats med att förklara det jag menar :P Men jag kör på bara så får vi se ;)

Vi stod nere på lagret och jobbade för nån dag sen och började prata plastikoperationer. Alla hade sin åsikt och det var faktiskt väldigt kul och intressant att disskutera ämnet. Jag själv tycker att plastikoperationer, i viss mängd, är helt okej. Nu menar jag alltså att ifall man verkligen är missnöjd med någonting med sin kropp så ska man väl självklart få göra någonting åt det ifall man vill, utan en massa fördomar. Sen tycker jag ju absolut att det finns vissa som har tagit det toooo far, opererar allt bara för att "göra det".
Jag har sagt att jag skulle kunna tänka mig göra en bröstoperation efter jag fött barn, men det är ENBART för min egen skull, ingen annans. Brösten är en otroligt viktig kroppsdel för mig och jag tycker att det är det vackraste på kvinnokroppen.

Haha, jo men jag tror jag fick fram det jag ville på rätt sätt :P För att byta samtalsämne, så fick jag ett samtal efter jobbet. Det var min gamle vän Madde som ringde och frågade vad jag pysslade med. Hon har gått en makeupartistkurs uppe i Sthlm och undrade ifall jag kunde sitta modell för en festmake. Åh, va skoj tänkte jag! "Va bra, då kommer jag till dig nu!" Haha, snabba ryck och snart var hon här med hela sin beautybox fylld till max med smink. HEAVEN. Hon la en riktigt snygg make och fotade sen hej vilt :) Vi lockade till håret och voila! Synd att det var torsdagskväll och inte lördag, hade varit perfekt make för utgång ;) Men men, det var kul och jag har lovat att sitta fler ggr för henne ifall det behövs :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen, tänkte lägga mig relativt tidigt :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar