fredag, september 03, 2010

happyhappyhappy!

Oj, vilken bra dag jag har haft idag! Efter jobbet mötte jag upp Lussan och Ståhlis. Vi gick en sväng förbi Lagerhaus och kollade in deras utbud. Det var tydligen utförsäljning så vi hade missat the good stuff, tråkigt, men vi ska ut på inredningsshopping imorgon efter jag har varit på massage, så det finns nog saker att shoppa ;)

Är helt uppe i varv, inte konstigt efter en frappuccino och kaffe ikväll :P Lussan och Ståhlis drog hem till sina män och fotbollen medan jag och Madde satt kvar och mös på Cornetto, en fredag, sjukt otippat :P Mycket mysigt och vi fick prata av oss om det ena och det andra :P Sjukt taggade är vi inför imorgon då det blir utgång :D Så på! Och det är grymt av Lusspuss att följa med, även fast hon ska flyga till Kroatien samma natt :P Så det blir förkrök med mina damer och sen ska vi möta upp Madde på bmb, right? ;)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar