söndag, augusti 15, 2010

the last day.


ÅÅÅÅNGEST! FYFAAAAN! Efter tre helt underbara veckor så är semestern över, borde man inte känna sig helt utvilad då? Det är inte riktigt det jag gör. Jag skulle kunna tänka mig att ha tre veckor till, nemas problemas. Men this is life, back to work.

Semestern har verkligen varit freakin fab. Det har varit häng med damerna, party på allas vår favoritkrog bill&bob, spontana trevliga tisdagar, en helt underbar charterresa och massa mer. När jag tänker tillbaka på den här semestern så slutar det alltid med att jag börjar garva åt något internt, som "Stolle" eller "FELIX, we start with quatro margaritas!". Usch, vilken fin sommar jag har haft och jag har delat den med så många fina människor. Såå fab!

Igår hade Amanda en liten fest hemma at her place. En riktigt rolig kväll, från start till mål :D

Nu kommer det bli en del jobb och jag hoppas verkligen hösten blir lika bra som sommaren :D En film på det här sen är det snart måndag igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar