måndag, augusti 16, 2010

i love the way you lie.

Hallå bloggen!

Så var första dagen avklarad efter semestern. 11-19.15 var en rätt skön tid ändå att börja med. Var kul också att komma tillbaka och till en ny avdelning, gillar min nya avdelning skarpt och tror verkligen jag kommer trivas :) Har också ett nytt bra schema så det har startat rätt bra måste jag säga :) Efter jobbet mötte jag upp Madde för middag. Det blev en vegetarisk pasta på Cornetto och lite ögongodis ;) Hehehehe...

Vi satt typ i två timmar och pratade om sommaren och om den kommande hösten. Jag känner mig verkligen sååå nere och deppig över att sommaren typ är slut. Det är helt sjukt, brukar inte bli så här nere när hösten börjar göra sig påmind men nu är det verkligen illa. Ibland känns det som jag bara ska brista i gråt och vill bara dra täcket över huvudet och försvinna ett tag. Men då är det tur att man kan ringa någon fin vän eller syrran, då blir man genast på bättre humör. Mina fina vänner och min fina familj <3

Imorgon jobbar jag bara 12-16.30, sjukt skönt! Efter jobbet ska jag nog hem och städa lägenheten, behövs ett litet lyft här hemma men orkar inte nu, och tror inte grannarna uppskattar om jag drar igång dammsugarn nu :P Nej, det får bli städning imorgon. Nu ska jag kolla på en läskig film, varför inte liksom? PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar