torsdag, juni 17, 2010

torsdag och fint väder, på.

Jodå satte, nu är det ständig bloggupdate ;)

Igår var jag ledig, huuuur skönt som helst. Och rutinerad som man är pricka man ju in rätt dag att vara ledig på, 23 grader varmt och sol, man tackar. Så syrran hämtade upp mig på morgonen och det bar iväg ut till mamma och pappa och solen :) Grymt skönt. Sen på eftermiddagen åkte jag hem och gjorde mig iordning och åkte till mormor och bästa Anita på middag. Sen efter matchen åkte vi ner och mötte upp Millan på Varda. Lite rosé senare mötte jag upp Alex utanför b&b och det klassiska onsdagshänget var ett faktum. Trevligt och mycket folk, men jag var så sjukt trött så jag kasta in handduken runt halv 1 och drog mig hemåt för lite SATC. Sen somnade jag sött :)

I tisdags körde jag och Alex en sjuuuuukt rolig barrunda, en tisdag liksom? Vi började på Sportsbar och kikade på när mitt Brasilien vann första matchen i turneringen. Efter matchen stack vi vidare till Bishop, trevligt litet ställe. Hade aldrig varit där förut så det var trevligt :) sen betade vi av krog för krog och sen bar det hemåt, lite trängre säng denna natt, men det är lite så vi gillar det.

Nej, nu blir det tydligen en cider på Sportsbar med min trogne följeslagare. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar