fredag, juni 18, 2010

so many to do, so little time..


Det är nog min nya filosfi. Går ju inte att haka upp sig på småsaker när det finns så många att göra.. (Tolkning valfri).

Idag har det varit en mycket stressig dag på jobbet. Känner mig heeelt slut verkligen, det är opå när det är fredag och allt. Men vad ska man göra. Huvudsaken är att man är fit for fight på lördagar, det är då det händer! Imorgon börjar jag 8 också så det blir bara en skön hemmakväll med damerna, känns rätt skönt faktiskt :)
Imorgon blir det BMB, ska bli riktigt skoj! Har inte varit där på jättelänge. Så nu är damerna lite trötta på barhäng och vill ut och shaka lite ;) Undrar om man kommer ihåg hur man gör..

Igårkväll var helt lyckad faktiskt. Mötte upp bästa Alex på Sportsbar och vi kikade matchen där. Drack sjukt goda drinkar med jordgubb och hallon, den med hallon smakade typ glass med hallon, hur på?! Vi njöt av varje sipp. Sen efter det gick vi en sväng runt på stan för att komma på vart vi ville, beslutsångest, men till sist hamnade vi på Bishops. Mycket trevligt ställe. Det blev lite deeptalk också, kan behövas eftersom min hjärna är helt fucked up. Skönt att ha en god vän som kan dra ner en på jorden ibland. Efter nerdraget skilldes vi åt och gick hem. Två avsnitt SATC senare somnade jag och vaknade inte förrns klockan väckte mig imorse. SKÖNT!

Köpte lite saker idag :) Blev ett par asfina skor, typ nudefärgade kilklackar, på. Två linnen med spets i ryggen, cutes. Ett nagellack och en liten förvaring till min iphone. Så nu blev man ju några hundralappar fattigare, men snart är det lön igen så vafan! Blev en massage innan jobbet också, min rygg är såååå fucked up. Skulle fan behöva ha massage varje dag tror jag, inte okej. Så nu fick jag stränga befallningar om spikmatta ikväll av min kära Millpill :)

Hoppas mina damer kommer snart, saknar dom ju! En sallad på det här.. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar