måndag, mars 01, 2010

kärlek


Kom hem från mamma och pappa för en stund sen. Skönt att dom är hemma igen :) Fick en jättefin väska av dom, tack bästa ni <3 Har saknat dom jättemycket, men tiden har gått ganska fort egentligen. Kanske för att man har jobbat så mycket, eller nått.

Sitter och kollar igenom gamla kort. Vad roligt man har haft det egentligen. Speciellt på sommaren. Partyn, bad, sol och värme. Skulle behöva ha en dos av diverse :) Men det är redan mars! Heeelt sjukt hur fort det har gått. Jag fyller fan år om en månad. Big 21! Känns rätt sjukt att bli så gammal :P Helt sjukt att David blir 23 år också, galet galet.

Igårkväll träffade jag ju Lo och Chi på Cornetto. Mys, skvaller och framförallt skratt. Gud va skönt det var att skratta av sig :P Hade ont i magen på vägen hem, haha. Alltid mys med tjejerna. Är så fruktansvärd glad att jag har dom. Dom känns viktigare för var dag som går faktiskt.

Pratade med David nyss också. Han har det bra i Göteborg. Fullt upp :) Är riktigt stolt över honom. Han har en glöd som många andra människor saknar. Min David. Han kommer hem på onsdagkväll. 4 dar ifrån varann. Var ett tag sen. Men det kan nog vara nyttigt. Fast jag saknar honom, efter 1 ½ dag. Låter kanske konstigt eller patetiskt, men jag saknar hans närvaro. Känns tryggt när han är hemma liksom.

Vilket kärleksfullt inlägg detta blev då :p Men det kanske bara är så jag känner just nu. Har kanske inte visat dom jag verkligen älskar och bryr mig om hur mycket dom betyder för mig egentligen. Ibland känns det som dagarna bara går utan att man verkligen visar uppskattning och kärlek. Det har den senaste tiden lärt mig. Men det ska det bli ändring på from nu. Det kan låta som bara snack men man vet aldrig vad som händer. Men jag vill inte känna nån ånger över någonting. No regrets.

Nyduschad och nybloggad. Over and out. PUSS

2 kommentarer:

  1. Alla behöver vi vara kärleksfulla ibland. Generellt sätt skulle jag våga anse att vi människor visar varandra på tok för lite kärlek så därför får jag sprida min kärlek till dig och din kära sambo, tillika mina riktigt goda vänner. Hoppas vi ses snart igen :)

    Hugsies. Alex

    SvaraRadera
  2. Sofia och Liam2 mars 2010 kl. 22:02

    Älskar dig

    SvaraRadera