söndag, februari 28, 2010

i need you know


Jaha, då satt man ensam i lägenheten nu då. Fyra långa dar. David ska på jobb i Göteborg, jättestolt över honom men jag hatar att vara själv. Hoppas att dagarna går fort, känns verkligen att jag behöver honom nu. Har inte känt mig som mitt "vanliga" jag. Jag vet vad det beror på och jag hoppas verkligen det här är vändpunkten nu.

David är den bästa personen jag vet. Han får mig att bli stark när jag behöver vara stark, som nu tex. Men jag ska inte förneka att jag helst vill vara en liten människa och bara gömma mig i hans famn för tillfället. När han kommer hem får vi ta igen det.

Vi var nere en sväng på stan idag och shoppade lite. David köpte två par nya skor på Bianco och Scorett och två par nya jeans från Tiger, var väl lite på tiden eftersom många av hans jeans har gått sönder :P David köpte en ny parfym till mig, "covet" från sjp. Luktar hur gått som helst. Och så fick jag en jättefin ring från Snö :) Sen vinkade jag av honom vid tåget.

Ikväll ska jag träffa Lo på Cornetto och fika. Har inte setts på ett tag så det blir mys. Slipper jag vara hemma i den här tomma lägenheten också ett tag.

Nu blir det långdusch. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar