tisdag, november 08, 2011

tankar och funderingar.

Haft en jättebra dag. Jobbade och sen blev det lunch med Millan. Efter jobbet drog jag hem och böt om till träningskläder och sen mötte jag upp Ståhlis och Emelie för lite kaffe och snack på Cornetto. Massa skratt och prat om killar och deras oförmåga till allt i princip :P Haha, det var underhållande! Vi förflyttade hänget hem till Stållan och efter nån timme mötte jag upp Millan för våran klassiska pw. Hurtiga och snabba i benen tog vi oss runt Cityringen i den kalla kylan, jätteskönt faktiskt! Gick förbi Solstudion för att värma upp mig lite och sen hem för matlagning. Dusch, scrub och en ansiktsmask senare sitter jag nu i soffan i den mysigaste lägenheten. Tänt ljus, som sig bör, och ska bara slökolla på tv hela kvällen :)

Snurrar förbannat mycket i huvudet på sista tiden. Saker från förr dyker huxflux upp och spökar, hmm.. Tankarna far runt i skallen på mig, tur man har fina vänner och familj som kan styra en på banan igen.

Nu ska jag äta min pyttipanna och fortsätta min sköna hemmakväll :) PUSS


Sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar