tisdag, november 15, 2011

helgen.

Hade en jättebra helg. Jobbade fredag hela dagen, rätt lugn dag. Gick förbi Hemköp på vägen hem och köpte godis och lite sånt till Idol. Gick förbi BMB och hörde hur aw-människorna där inne var i full gång att häva i sig billigt vin. Haha, rätt skönt att gå förbi och veta att man inte kommer må lika dåligt som dom imorgon liksom ;) Mötte Mr G utanför Hemköp, rätt sjukt hur mitt förflutna verkar leta sig tillbaka på alla håll.. Nåja, alltid lika kul att träffa han :) Gick hem och hade en mysig kväll i soffan framför Idol.
På lördagsmorgonen var det bara att hoppa upp ur sängen och bege sig till jobbet igen. Gick förbi Konsum och handlade lite saker till middagen jag skulle ha på kvällen. Bjöd över mamma, mormor och syster för middag och vin, vi hade jättemysigt! Blev en lax/spenat/kräftstjärtspasta skulle man kunna kalla det :P Med sambal oelek i, så det var HOTHOTHOT! Tur vi hade vin att skölja ner det med! Mormor hade gjort en jättegod kanelpaj som vi åt till efterrätt med vaniljglass till. Vi dansade och sjöng till gamla godingar efter maten och runt 12 åkte herskapet hem, väldigt mysig kväll :)

Igår hade jag bara en chilldag med mig själv. Långdusch, pw, filmmys. Åkte och firade pappa på Fars dag också på kvällen, mys :)



Fina liljor av mina damer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar