måndag, oktober 24, 2011

ledig måndag.

Idag är det måndag, alltså min lediga dag! Vaknade kl 9.30 och gick ut på promenad. Sen blev det frulle och städning av lägenheten. Springer emellan ner till tvättstugan också, jäkla träningspass :P I eftermiddag är det bodypump på schemat, det ska bli skönt att träna.



Igår var jag och Millan på romerska spat på fm. Vi satt i "varmrummet" och sen fick vi behandlingar. Jag fick scrubb och sen oljemassage, såååå skönt! Och så len som jag är nu efter scrubben har jag nog aldrig varit, bebishud :) När vi var klara så drog Millis iväg på äventyr till Björnön och jag åkte hem till Mami på söndagsmiddag. Jättegod kyckling- och prosciuttorätt med ris till. Åt som en häst verkligen och alla runt bordet blev helt tysta när vi åt :P Haha, rätt ovanligt i vår familj! Efter söndagshäng med familjen åkte jag hem till lägenheten och städade undan från lördagskvällen då fina Madde och Natasha var här. Vi hade en riktigt tjejkväll med vin, tjejsnack och sen utgång :) Mycket rolig kväll!

Nu ska jag springa ner och hänga tvätten! Ha en bra dag! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar