tisdag, oktober 25, 2011

jobb, shopping, middag, modevisning.

Idag hade jag min lyxtisdag på jobbet, slutade kl 12 :) Va så fruktansvärt shoppingsugen så jag tog mig en vända på stan. Köpte en ny stickad tröja på bikbok, Clean Skin inne på Kicks av söta Sara, lite smink och sen blev det nya ljus och ljusstakar också :) Får lägga upp bild på det sen! Har även bokat sminkning till Halloweenfesten jag ska på nästa helg :) När jag hade gjort av med tillräckligt mycket pengar så gick jag hem och åt lunch, min italiano, bästa! ;)

Nu ska jag bara slappa här hemma till klockan fem, då ska jag möta upp Madde och Natasha för middag på stan, kurrar i magen redan nu :P Sen ikväll är det modevisning på Bella Vista hos Eva och Cecilia, får se om man får med sig nått fint höstplagg hem :)
Det var väl allt! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar