tisdag, oktober 11, 2011

återuppståndelse.

P.g.a en MASSA roliga saker som händer i livet och bloggtorka, så har jag inte varit så väldigt aktiv här. Men nu på något konstigt sätt så har blogglusten kommit tillbaka, kanske för att en ny årstid är här :)

Redan oktober, det är helt sjukt hur fort tiden går. Jag skulle kunna skriva ett jättelångt inlägg om vad jag har haft för mig dom senaste 5 (?) månaderna, men tror det skulle ta mig ett halvt sekel. Men kan säga att jag har haft en jättefin sommar 2011 med en tripp till Malta med mina fina damer, spontana resor till Sthlm bla, roliga påhitt med mina fina arbetskamrater och familjen.
Börjar uppskatta dom små sakerna mer och mer också känner jag, förut handlade mycket om att hinna med så mycket som möjligt, men nu uppskattar jag verkligen sköna hemmakvällar och spontana saker med mina vänner.

Bor kvar i min mysiga lägenhet på stan, MEN den börjar tyvärr bli lite för liten, vilket jag tycker är skittråkigt. Men känner också att jag "förknippar" den här lägenheten med mitt "galna singelliv" eller hur man nu ska formulera sig :P Så därför ska jag nu lägga ett bud på en jättefin lägenhet på Blåsbo, en tvåa med takterass i söderläge, jättefin verkligen :) Och den ligger centralt, så det är ett STORT plus för mig eftersom jag jobbar på stan.

Nåja, ikväll blir det fotboll här hemma i soffan och imorgon efter jobbet blir det middag här hemma med min 2veckors flickvän ståhlis :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar