torsdag, maj 12, 2011

VIP-kväll på Bella Vista.

I tisdags hade jag en supermysig dag med min Moa och Baby E :) Vi möttes upp efter mitt jobb och hade picknick i Vasaparken. Superväder och jättevarmt hela dagen så vi fick lite färg också :) Bäcklund och Madde mötte upp oss också efter ett tag och hängde med oss på em. Ester var så duktig och glad hela dagen, det drog allt lite i livmodern då :)
På kvällen ringde Mami och frågade ifall jag ville hänga med till Cecilia och Eva på VIP-kväll på Bella Vista. Så det var bara att hoppa in i duschen och sen mötte jag upp mamma. Cecilia hade gjort jättegod Sangria och så bjöds det på snittar. Visningen var jättebra, mycket fina plagg. Mamma fick ett snyggt linne och jag klämde lite på en topp som jag funderar på att köpa. En marinblå Gant-keps också, perfekt till semestern i sommar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar