tisdag, maj 17, 2011

mööördardag.

Är sååå trött. Orkar knappt skriva på datan, haha så ursäkta stavfel redan nu! ;)
Sjukt lång dag idag. Började med jobb 8 imorse. Drog in nya varor och sen var det bara att röra sig mot stadshotellet på kurs, sälj&service som förut. Va rätt seg kurs denna gång tycker jag, man vet ju liksom allt det där redan. Men men, kul att träffa annat folk i citybutikerna iaf :) Plus att fikat man bjuds på är to die for. Idag var det jättegoda frukostsmörgåsar, blev en med salami och brie för mig. Efter kursen drog vi tillbaka till jobbet och jobbade till 18, så nu är man rätt mör i kroppen och huvudet. Blir bara dusch, te och film resten av kvällen. Funderar även på att beställa hem en asfin klänning från Nelly, hmm..

Vet inte hur mycket jag får skriva om en grej som jag nyligen fick veta. Men kan iaf skriva att du kommer vara så saknad min vän. Hur ska jag klara mig? :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar