tisdag, april 26, 2011

påskhelgen.

Kör en snabbis:

Fredag: Födelsedagsfirande med bästa mami, mormor, syster, systerson och fästman efter jobbet. Vi käka påskmiddag och drack gott vin hela kvällen. Tjejsnack fram på småtimmarna sen sleepover på soffan. Tack min fina familj för superbra presenter och en trevlig kväll :)

Lördag: Jobb 9.45-17.15, sen va det bara hem och svida om för kvällen. Tog taxi till Lussan där damerna hade börjar föra. Sjukt drag hos Hardebjers sen drog vi ner på stan och mötte upp Millan och Emma för lite mer förfest, korvfest ;) Haha! Vi drog senare till bmb och hade en jättetrevlig kväll, och natt ;)


Lussan och jag på bmb, innan skobyte och redbullvodka :P

Söndag: Var bara att ladda om för firande av mer släkt. Bjöd på "hemmagjord" tårta och fick mer fina presenter :) Mest små trevliga kuvert, orginellt? :P Men behövligt till resan i sommar. Sen var det bara att ladda om ytterligare igen för förfest hos mig. Damerna anlände runt 19 typ och vi körde igång med rosé och gamla godingar på Spotify. Vi blev sjukt taggade och drog vidare på en annan förfest innan resturangfesten på Pluto. Askul kväll med min dam, vettitusan hur jag ska klara mig utan M i höst :(


Annanas-Anna efter några drinkar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar