måndag, april 18, 2011

let me introduce you, to my partypeople!

Hallå!

Haft en jättebra helg :) I fredags mötte jag upp Mami, Annika och Malin på Tabban och hade en jättetrevlig aw med rödvin och drinkar. Man kan säga att kvällens ledord var "spontant" ;P
I lördags jobbade jag till 16, köpte med donken hem och slappade hela eftermiddagen. Hade ont i magen, magkatarr, så tryckte i mig Omeprasol eller vad det heter, men hade konstig kolsyrekänsla i magsäcken, asjobbigt :( Men runt 21 fick jag nog, och efter lite övertalning av fröken Rääf, så gjorde jag mig iordning och gick över till henne och David för en mycket trevlig kväll. Vin, eller i mitt fall vatten pga magkatarren, cheesecake, partymusik och dans. Så himla trevligt verkligen :) Runt 00.30 drog vi ut på krogen och skaka rumpan lite. Hookade upp med Amanda och Lussan ett tag, sen blev jag Amandas hemsläp :) Lite SATC innan vi somna. Söndagen bjöd på powerwalk i hamnen med bästa M. Snacka igenom kvällen och bara mös i solen på Kajens med två sallader och Cola, det gillas starkt! Vi fick lite färg i ansiktet, det är så himla mysigt med vååååår!


Stek på Kajens.

Bästa Millis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar