måndag, mars 28, 2011

sista semesterdaaageeen, ååångest!

Jahapp, då va den 28 mars här då, alltså min sista semesterdag. Hade verkligen kunna tänka mig att vara ledig 2 veckor till, men men, snart är sommarsemestern här iaf :D Har ju faktiskt varit ledig mer än 2 veckor, 2.5 veckor faktiskt så jag ska inte klaga :) Under hela tiden har jag vaknat totally utvilad runt 8-9 på mornarna, men idag sov jag till 11.15, haha så sjukt. Trodde klockan ljög för mig men icke.. Nåja, känner mig mycket utvilad iaf och redo för en fin dag.

Nu ska jag snart möta upp syrran för shopping. Har så tomt i kylen att det ekar. Sen ikväll blir det pumpen med Millan. Har inte tränat på länge nu så det ska bli skönt :) Hörs sen! PUSS

Sushibar nere på canaris, kanske skulle höra med Bäcklund om hon är up för en sushi idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar