tisdag, januari 25, 2011

tuesday.

Jobbade till 12 idag, lyxtisdag igen ;) Åkte hem till mormor för lunch och gott vin, snacka om vardagslyx! Vi åt jättegod pasta med lax och pratade en massa. Sen ringde syrran och var lite shoppingsugen, så hon och Liam kom och hämtade upp oss och vi for ut till IKEA. Både jag och syrran köpte nya överkast och lite doftljus och grejer. Jag köpte en BIG elefant till Liam också, han blev jätteglad och pussa på den, who can resist? Efter kaffe och shopping åkte vi hem till mormors fina lägenhet igen och chillade. Efter ett tag kom mami och vi mös och busade med Liam. Sen runt femtiden åkte jag och Fia ut till Erikslund. Gick en sväng på Chili, snacka om att dom hade fått in mycket fint :) Storhandling på ICA och sen hem till mitt chateau och nu blev jag precis klar med att betala räkningar och fakturor.

Imorgon blir det drinkar med Lussan efter jobbet. Ska bli mys. Blir nog Å eller Skyan eller så. Alltid lika trevligt :) Vi behöver bena ut helgens bravader, he he he.. ;) Får se om nån annan av damerna hakar på också, alltid mys :)

Nu blir det en liten skål ostkrokar, varför inte fortsätta på samma vardagslyxspår några timmar till? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar