onsdag, januari 05, 2011

SÄLEN!


Snart ger vi oss av! Fyfan va skoj det ska bli. Jag och Madde, skumpa, 3 liter vin och cider i massor, kan ju bara sluta på ett fab sätt. Håller på att packa här hemma, tråkigt att packa ner skidkläder, känns så lååångt ifrån sommarkläder, haha. Men det här kommer bli en grym helg, känner det på mig :)

Idag har jag annars umgåtts med Lussan, min lilla dam. Vi var ute på trevlig tisdag igår, hade jättemysigt. Vin på First Hotel sen vidare till Cirkus. Klockren kväll. Fast den där shoten vi blev bjudna på kanske var lite over the top : Inte riktigt vår kopp te, men men. Så en lunch idag satt på sin plats. Gick en runda på stan, hittade inget speciellt, blev storshopping på Systemet bara :)

Nu ska jag fortsätta här hemma! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar