måndag, januari 24, 2011

cinnamon.


Kul, jag vaknade upp imorse med migrän. Trodde huvudet skulle explodera och jag var uppe och spydde 2 ggr. Jag HATAR migrän. Jag kunde somna om runt 10 och vaknade runt 12, huvudet är fortfarande dåsigt men mycket bättre. Skulle ha varit hos min lilla mormor idag och ätit lunch och druckit gott vin, men vi bestämde att vi skulle ta det imorgon istället. Jag slutar tidigt så då tänkte jag att jag kunde åka dit efter jobbet.

Hoppade in i duschen och lät vattnet bara rinna längs hela kroppen en hel timme. Så himla skönt, huvudet känns alltid bättre efter en varmdusch. Jag passade på att skrubba hela kroppen och satt i en hårinpackning. Snacka om att mitt hår är törstigt, det bara suger åt sig balsam och inpackning. Har bokat klipptid den 3 feb så då ska jag klippa bort allt som känns frissigt och torrt. Smörjde in fötterna med krämen på bilden också. Från Oriflame, fick den i julklapp. Den luktar sjuuukt gott och fötterna känns riktigt mjuka och sköna efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar