måndag, november 15, 2010

weekend.


Hade en mysig helg. I fredags efter jobbet mötte jag upp Madde vid Spicy Hot. Vi köpte med oss mat och åkte hem till Ståhlis för damhäng och fredagsmys. Idol, daimtårta och massa mys. En perfekt fredagskväll :) Vi hejade fram Olle och Linnea, tur att dom gick vidare! Annars hade jag slutat kolla på Idol, helt ärligt. Dom andra är så sjukt TRÅKIGA! Så vi var mycket nöjda när vi åkte hem.

I lördags jobbade jag först till stängning. En rolig dag som vanligt och jag köpte med lite nya baskläder hem. Gick hem och åt sen var det snart dags för nästa jobb. Var rätt lugnt ändå på bmb och var väl hemma runt 3 faktiskt, skönt. Men hade asont i magen, vet inte varför, så tog ett tag att somna. På morgonen mötte jag upp Amanda på stan. Vi tog bussen hem till Moa för att gosa lite med baby Ester. SÅÅÅ jäkla mysigt, hon är som en liten docka. Så söt :) Vi fikade och mös några timmar sen gick jag hem till mormor för mer kaffe och ett glas vin. Där var också min favorit Liam, Mami och bästa sis. På kvällen åkte vi hem till Papi och firade Fars dag. Blev middag och sen åkte vi hem. Var helt slut när jag kom hem, så det blev en dusch sen sängen. Skön söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar