onsdag, november 10, 2010

tv-kväll.

Kom hem från jobbet för en stund sen. Eller gick på stan en sväng efter jag hade slutat. Köpte lite baskläder, behövdes, och ett solpuder. Ikväll är det en riktig tv-kväll, först 24 timmar, sen Grey's och sen Hells kitchen. Älskar onsdagskvällar :)

Igår var jag ledig. Dom trevliga bredbandskillarna var här tidigt i vanlig ordning. Hängde med dom ett tag tills mami kom och hämtade mig för shopping. Åkte ut till IKEA och köpte allt möjligt. Sen åkte vi till Nordik och Plantagen. Köpte fina julsaker och sist glögg på Systemet. Så nu är jag redo för jul, kind of. Ska köpa gran i år tänkte jag. En liten söt som man kan pynta. Älskar veckorna innan jul, men sen efter nyår kan det lika gärna bli sommar igen. Nåja, snö har vi ju fått så man kan ju vara lite glad över att det inte är lika mörkt ute längre iaf.

Hittade en klänning idag på jobbet som jag kanske ska ha på Millans nyårsfest. Svart, tight, kort, very new years. Och man kan aldrig ha för många svarta klänningar. Kommer bli en grym kväll! Nu ska jag äta tacos och göra kaffe. Hörs sen! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar