tisdag, oktober 05, 2010

sweet day.


Hej bloggen!

Kom in från min kvällspromenad för en liten stund sen. Slängde i en tvättmaskin och nu sitter jag här. Är ledig imorgon så ikväll blir det städning här hemma också. Har skrivit ihop en liten shoppinglista inför imorgon också, måste ha lite saker till helgen när jag ska ha damklubben här hemma :D Ska bli jättekul och tror nog allt att maten kan bli riktigt god också :)

Helgen:

I lördags var jag och firade min kuss på hans födelsedag :) Det bjöds på buffé och vin, mycket gott! Maddes och Marcus lägenhet var för övrigt to die for. Shit va fint dom hade gjort det! MAn blev lite sugen på att flytta faktiskt, fast jag trivs så bra där jag bor, centralt och nära till jobbet. Efter firandet skjutsade syrran mig till Madde där det var damparty på schemat! Det blev några herrar också i form av kuss Matte, hans pluggpolare, Robin och Alex också :) Min lille norrbagge hade även med hans flickvän som vi äntligen fick träffa, galet kul :) Förfesten var som vanligt det bästa på hela kvällen men jag fick mig några härliga skratt inne på bmb :) Hade rött läppstift på mig kvällen till ära, men det visade sig tydligen vara en huuuge tabbe! Det var KNÖKfullt när vi va uppe och skaka rumpa, och vipps så hade jag Maddes näsa mitt på min mun! Hon såg ut som Rudolf med röda mulen typ, hahahaha! Jag garva så jag höll på att dööö! Och stackars Madde fattade ju såklart inte vad i all fridens namn som kunde vara så kul :P Och när jag till slut kunde prata, och för övrigt andas, så kunde vi båda garva åt hela situationen och konstatera att det var dags för hemfärd. Talltorp stod på agendan. En skön nattssömn och sen var det dags för bakisbrunch på Donken ;)

Nog om helgen. Efter jobbet idag gick jag in i Igor och köpte mat på Squeezed up. Juice och kycklingwrap, skönt att slippa laga mat tänkte jag ;) SJUUUUKT god wrap, riktigt matig och god :) Nej, nu kallar tvättmaskinen, hörs sen! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar