onsdag, oktober 20, 2010

snö?

Har precis varit en sväng på stan. Hämtade ut mina skor och gick runt och kikade lite. Hittade lite underkläder och sen gick jag hem igen :) Nu har jag precis beställt nytt löshår, kommer i slutet av veckan. Tycker det är fint att kunna sätta i lite så håret blir tjockare och längre. Måste boka en tid hos min frisör också så hon kan klippa in det.

Idag när jag och Fia var ute och handlade började vi prata om farfars begravning. Usch, känns fortfarande jättekonstigt att han är borta. Man tänker liksom att han ska ringa eller att när jag ringer honom så kommer han svara. Har inte tagit bort hans mobilnr ur telefonen, men skulle aldrig våga ringa heller, är rädd för att komma till telefonsvararen och då kommer han prata. Vill bara spola tillbaka tiden, gå igenom alla minnen med farfar, sakta och få komma ihåg alla känslor och tankar. Men hur mycket jag än vill att han ska komma tillbaka så går det inte. Han är på ett mycket bättre ställe nu och jag hoppas verkligen att han har det bra där. Begravningen kommer bli så fin. Det kommer vara fruktansvärt jobbigt, men den kommer vara fin och högtidlig.

Nu ikväll blir det vinkväll hos Hardebjers, mys! 3 liter vin och annat gott bjuds det på, sen får vi väl se vad kvällen har för planer för oss. Måste duscha och fixa mig nu. Ta fram en outfit också kanske. Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar