tisdag, oktober 26, 2010

shopping.


Slutade 12 idag, skönt. Gick en sväng på stan. Hittade två par trosor från Hanky panky, nya kuddar och ljus och en svart långkjol. Gick hem och ringde syrran och frågade om hon ville följa med och köpa matta. Så vi åkte ut till Erikslund där jag hittade en jättefin svart/silvrigmatta. Lite dyrare än vad jag hade tänkt, men hellre det och bra kvalité. Har fixat här hemma hela eftermiddagen, är jättenöjd, men nu ska jag ge mig an väggarna tänkte jag. Tavlor och hyllor ska inköpas. Måste bara få lite inspiration först.

Idag kom mitt löshår också, så nu måste jag bara fixa klipptid. Ska köpa en vågtång imorgon, obh nordicas, tycker håret får snyggast fall med den.
Imorgonkväll ska jag och mamma på VIP-kväll på Make up store. Ska bli jättemysigt :) Vi kanske hinner med ett glas vin innan, det visar sig :) Ska köpa ett till läppstift och glittret här uppe.

Nu blir det dusch och ansiktsmask :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar