måndag, oktober 18, 2010

Idag tog jag mig en lång sovmorgon, så himla skönt att sova. Klev upp runt 11 tror jag. Gjorde iordning frukost och körde lite yoga. Duschade och gick sen ner på stan. Hittade lite ramar och ljus till lägenheten och mitt kollage som jag ska göra här hemma :) Kommer bli jättefint. Hittade också en t-shirt på Rut m. fl, lite sailor inspirerad. Va rätt skönt att gå själv och kika runt, men det blir roligare imorgon när jag och Lussan ska på en shoppingrunda efter jobbet. Är sugen på nya höstskor, hittade ett par snygga ankelboots på Bianco idag, får fundera lite på dom.. Sen hittade jag en massa fint till lägenheten som jag ska köpa på min och Ståhlis lägenhetsshoppingdag.

Ikväll hade jag grekisk afton här hemma. Gick och handlade hos Lussan efter jobbet. Blev lite aburgine, tomatsås med zuccini och basilika, halloumi och tzatsiki. Blev riktigt gott. Nu ska jag tända ljus här hemma för farfar och sen blir det sängen, börjar 8 imorgon. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar