fredag, september 24, 2010

tgif!

Hej bloggen!

Idag innan jobbet mötte jag upp Madde för lite shopping. Vi gick till det nya shoppingcentrat Igor och kolla in stället. Köpte lite på Monki, Scorett, Moderna hem, och självklart H&M :P Blev bl a en skinnkjol, skinnhandskar, sockor, soffkudde m.m. ÄLSKAR att shoppa verkligen, haha helt sjukt att man kan tycka det är så kul.

Har haft ett litet hemmaspa här hemma ikväll :) Dusch, peeling, ansiktsmask, nytt nagellack, rakat benen och tonat håret. Håret blev bra, mer mörkt än det röda, mycket nöjd :) Fick ett ryck och gjorde allt möjligt :P Vi ska ju ha kräftskiva med jobbet imorgon, läääängtar! :D Så idag köpte jag en ny blåsa att ha på mig, galet snygg :D Nu tänkte jag snart gå och lägga mig faktiskt, rätt trött efter en galen arbetsvecka.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar