torsdag, september 02, 2010

snart är det helg mina fina vänner!


Toooorsdag! Vilket väder! Humöret är på topp! :D Sitter med min frukost och läser bloggar, va skönt det är med sovmorgon :)

Igår mötte jag upp mina sötnosar Lussan och Ståhlis :) Vi planerade helgen och hade det bara allmänt mys på Cornetto. Helgen kommer bli fab, FAB! Galet vad taggad jag är, ledig hela helgen så det ska vi fira :)

Jag har märkt att mitt humör är mycket bättre än tidigare. Förut kände jag mig lite deppig inför höst och mörker, men nu har jag embraced the fact att det är höst och det blir mörkare, men det innebär mysiga filmkvällar, trevliga höstmiddagar, tända ljus m.m. Och inte låter väl det fel Anna? ;)'

Idag börjar vår jeanskampanj också! 100 kronor rabatt på jeans, hur bra? Själv ska jag köpa två par idag, ett par svarta squin och ett par med klassisk tvätt :)
Dusch nu. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar