tisdag, september 07, 2010

reebok easytone



Jag råkade visst somna till, haha! Min 5-minutare blev visst 2 timmar, på eller opå, det är frågan.. Men känner mig iaf utvilad och pigg. Laddar upp inför min och Maddos powerwalks-comeback med citronjuice och smoothie. Tråkigt att det inte finns fina jordgubbar längre att köpa, frysta smakar inte riktigt lika bra, men men :)

Funderar på att köpa ett par "Reebok easytone". Har hört att dom verkligen funkar, att man får mer träning för framförallt rumpa och vader. Nån som provat?

2 kommentarer:

  1. Inte prövat, men riktigt sugen faktiskt! Vem vill inte ha snyggare rumpa och vader liksom? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jag menar det ;)
    Ja, blir nog att köpa sig ett par inom en snar framtid, kan ju bara bli bättre träning liksom :)

    SvaraRadera