måndag, september 27, 2010

hellohellohello!


Mina nya skinnhandskar från Monki.

Wohoo, vilken härlig helg jag har haft!
Var ju kräftskiva i lördags med jobbet, sååå kul! Vi dansade, tjoade, drack drinkar heeela kvällen, so fun! Mådde ju sisådär igår, men men, det kan man ta :)

Söndagen spenderade jag i sängen, mådde lite dåligt så det var skönt med en chillsöndag framför Idolrepriser :) Sen på kvällen mötte jag upp Maddox för middag, Cornetto såklart ;) Efter maten blev det lite Icashopping också, klassiker.
Imorse innan jobbet blev det massage också på Maddes jobb, såå skönt, fast aaaaj va ont jag har nu :/ Känns som jag har blåmärken över HELA ryggen :P Men men, det är som det är. Imorgon efter jobbet blir det shoppingmys med Lussan. Måste hitta lite saker till lägenheten nu, är så sjukt sugen på att göra om och fint här hemma :)

Nu blir det middag, tortellini och pesto, sen jordgubbar till efterrätt ;) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar