måndag, september 06, 2010

alorse on dance.

Hallå!

Fyyyy, vad mätt jag är :P Kom hem efter jobbet och har haft en ständigt kurrande mage, HELA dagen. Va sjukt sugen på tacos, skräll, så när jag kom hem gjorde jag iordning huuuuur mycket som helst, men som vanligt fick jag i mig två tortillias. Så det blev lite matlådor också, mycket bra :)
*En tacoslåda
*Två pasta med qournfärs ala tacos
*En tonfisksallad
Så nu behöver jag inte köpa lunch på ett par dagar. Kan vara bra att spara pengar på det sättet, till resan tex ;)

Idag köpte jag lite saker på jobbet. En riktigt snygg spetsbody, en keps till min och Maddos powerwalks och lite hårtoning och sånt som "behövs" så att säga ;) Tror bodyn kommer vara sjukt snyggt till typ jeans och kavaj eller en kjol. Sen några maffiga smycken på det, fab. Jag måste nog ha hjälp med håret sen när det ska tonas, tycker det är svårt att se där bak när man har i det. Får fråga någon dam snällt ;)

Igår efter jobbet åkte jag hem till syrran. Pappa var där och hjälpte dom med en ny toalett, mycket fin :) Fast jag hade jätteont i huvudet igår så jag var inte on top så att säga :/ Men Liam var lika busig som alltid, sötnos. Han fick en snygg jeansskjorta av mig också, hoppas den passar :) Nu ska jag kika om jag hittar nått till lägenheten :) Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar