tisdag, juli 13, 2010

vänner.

Idag har varit en bra dag. Fick jobba över på jobbet, gjorde inte så mycket, vi fulade oss en massa den sista timmen. Det är så sjukt kul när man verkligen trivs på sitt jobb med sina arbetskamrater.

Idag fick jag en fråga på jobbet av en kund. "Vad ska du göra när du är klar här då?" Den frågan fick mig att tänka. Om man trivs bra där man är, varför måste man då tänka på vart man ska hamna senare? Jag trivs verkligen jättebra där jag är just nu, inte bara jobbmässigt, utan med hela mitt liv. Jag gör i princip vad jag vill när jag vill. Hur kan man inte vara nöjd?

Nåja. Efter jobbet åkte jag och syrran och storhandlade, skönt med ett välfyllt kylskåp igen så man kan laga god mat. Efter handlingen hämtade Victor upp mig och vi drog ut på ett nattdopp på Björnön. Huuur skönt som helst verkligen. Var rätt mycket folk där ändå tycker jag :) Och nu sitter jag här med en fruktsallad och glor på SATC i vanlig ordning. Imorgon är jag ledig så då blir det häng på Löga eller Framnäs :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar