måndag, juli 19, 2010

i'm gonna make a change.


Helgen har varit på. Fredagen bestod av lite häng här hemma först med några damer. Det var så varmt så vi satt ute på min lilla uteplats, det va på. Sen gick vi ner till Billan, där vi träffade på både nya och gamla bekantskaper. Jag och Madde drog oss hem runt 12tiden typ, det var ju jobb på lördagen. Skönt att komma hem i tid :)

Sen på lördagen efter jobbet drog jag hem och gjorde mig iordning för kvällen :) Hade en ny klänning och halsband, kommer upp bilder sen. Det var ett redigt damgäng och två herrar som stod för festligheterna denna kväll, sjukt på. Runt 23 drog vi ner och det var ännu en på kväll :) Jag och Madde hamnade på efterfest, men jag slängde in handduken rätt omgående, va sjukt trött och ville bara hem och sova :P Sen på morgonen knackade det lite försiktigt på dörren och vem är det som står där, i all sin prakt? Jo, min älskade Maddo. Med en hungrig mage och en lite smått dunkande huvudvärk :P Efter två timmars ojande i sängen så drog vi på oss två ansikten och gick ner på stan.
Vi gick förbi sportbaren och hälsade på två glada människor som tyckte att ölen smakade bra en söndag. Vi drog en donken och tog en sväng på stan. Damen inhandlade en aspå tischa från VILA och jag köpte ett nagellack och en längre skjorta typ :) Sen fick vi agera taxi åt Maddoxs käre bror. Han skulle spela landhockey med gräbsen och vi agerade hejarklack, ett tag iaf. För sen skulle vi ha en mystacoskväll med Sanna, på. Vi lagade mat, snackade och mös hemma hos Madde, sen fick jag den klassiska magvärken och drog mig hemåt.

Så helgen har varit på, inte PÅ utan mer lagom på. Skönt. Nästa helg blir däremot PÅÅÅÅ!!! För då är det semester!!!! Vi ska fira det med en middag på fredag, hoppas alla damer kan närvara :) Nej, nu ska jag duscha och ringa lite samtal. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar