måndag, juni 21, 2010

jobb och shopping.


Idag har varit en bra dag. Sov totalt 10 timmar inatt, så himla skönt! Efter en god frulle i solen gick jag till jobbet. Lite vemodigt att gå in och jobba när det är så underbart skönt ute. Äntligen bjuder Sverige på sommarkänsla :D

Köpte en ny bikini idag på jobbet, så sjukt snygg. Har gått och väntat hur länge som helst på den, så jag blev mycket glad när den låg där bland varorna :D Sen köpte jag också en beige kavaj, längre tröja och en svart längre väst. Men hittade inte midsommarklänningen jag ville ha :/ Det var synd, men den hinner kanske komma in i veckan, får gå och kolla varje dag :P Annars har jag några andra alternativ. Midsommar, gud va skoj vi ska ha! Är sjukt laddat, även fast jag jobbar till 15 på fredag :P

Har precis käkat pasta och kräftsås, så lätt att göra och så sjukt gott. Blev två matlådor också. På! Nu ska jag hoppa in i duschen och dra mig mot Madde, om jag hinner. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar